Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Sara Andersson - 7 oktober 2010 19:13

Jag trodde att jag lade in en bild i mitt första inlägg, men det gjorde jag tydligen inte alls. Nu gör jag ett nytt försök.


     Det här är jag förresten. Hej hej!

Av Sara Andersson - 7 oktober 2010 19:05

Jag vill bara säga att jag verkligen gillar tv-programmet Vem vet mest, som går på tvåan om vardagskvällarna. Det kanske är lite tantvarning på det, men det bjuder jag så gärna på. Jag är lite tant i största allmänhet tydligen. Mina vänner påstår det i alla fall. Det har tydligen något att göra med att jag stickar och använder uttryck som jösses och attans. Jag vet inte jag. Är det sådant som förvandlar mig till en 27-årig tant så bjuder jag gärna på det. Nu ska jag fixa mig en kopp te och fortsätta se kvällens Vem vet mest-avsnitt och gissa i min ensamhet medan sambon är på gymet.

Av Sara Andersson - 7 oktober 2010 15:23

Att skriva det första inlägget i en ny blogg är läskigt. Man vet liksom inte riktigt vilken nivå man ska lägga sig på. Hur mycket ska man lämna ut direkt? Vilka saker är det bäst att lämna utanför ett tag? Jag antar att jag kan börja med att berätta lite om mig själv. Det är ett bra ställe att starta på tror jag. Here we go!


Namn: Sara, men kallas Saralito på nätet sedan många år tillbaka.

Ålder: 27 (herregud, vart tar åren vägen?)

Bor: I Norrköping, men kommer från lilla Söderhamn, Hälsingland, från början.

Familj: Sambon Magnus och snart en liten bebis. Hemma i Söderhamn har jag en mamma, en pappa, en yngre syster, en lillebror, en hund och världens bästa mormor också.

Intressen: Böcker, böcker och böcker. Sedan lyssnar jag mycket på musik och träffar mina vänner också såklart.

Yrke: Jag är arbetslös för tillfället, och har faktiskt ingen aning om vad jag vill göra i framtiden. Söker alla jobb som finns ungefär.


Vet inte riktigt hur mycket mer jag ska skriva för tillfället, så jag tror att jag slutar här. Vi hörs snart igen!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards