Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Sara Andersson - 13 oktober 2010 14:37

Om en dryg timme är det dags för första träffen med föräldragruppen. Mycket spännande ska det bli. Jag hoppas jag lyckas hålla mig vaken bara, för jösses vad jag är trött! Det har varit en intensiv dag hittills och energinivåerna är inte direkt på topp om vi säger så. Jag skriver mer senare, ha det så bra tills dess!

Av Sara Andersson - 13 oktober 2010 07:59

En av de stora nackdelarna med att vara gravid som jag upptäckt än så länge är att jag inte kan dricka kaffe längre. Det är verkligen ingen höjdare, för jag är ta mig sjutton kaffesugen jämt. Borde inte det suget gått över vid det här laget? Och nog för att jag älskar te och dricker minst två koppar om dagen så går det liksom inte att jämföra. Alls. Nu ska jag äta frukost, sedan är det dags att börja samla ihop tvätten och släpa den nerför alla trappor till tvättstugan. Att inte ha någon hiss kommer snart ta kål på mig tror jag.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards